PAR MUMS RAKSTA

Forbes: Mazumtirgotājiem ir jāveicina pircēju piecas maņas, lai saglabātu fizisko mazumtirdzniecību.

Forbes uzksata, ka laikā, kad daudzi mazumtirgotāji uztraucas par bēdīgo situāciju fiziskajā mazumtirdzniecībā, viņi, iespējams, nepamana visspēcīgāko konkurences ieroci, kas ir viņu rīcībā, un tādu, kuru tiešsaistes veikali nevar nokopēt: viņu spēju piesaistīt pircēju cilvēcisko faktoru- cilvēku piecas maņas.

CNBC: Mana māja smaržo pēc lidostas. Arī Jūsu varētu

Rakstā pieminēta Singapūras Čangi lidosta, kurai deviņus gadus pēc kārtas piešķirts “Labākās lidostas” apbalvojums, kā arī labāko aviokompāniju aromātu izmatošanu pieredze, savu uzņēmumu atpūtas zonās, pie vārtiem u.c. Iekļauts arī ScentAir komentārs. 

INC: Kā padarīt klienta pieredzi cilvēcīgāku.

82% cilvēku ilgāk uzturas telpā, kurā tiek izmantoti aromāti, un 75% mūsu ikdienas emociju ietekmē aromāti ko sajūtam.

CNN: Aromāti lidmašīnās. Kāpēc aviokompānījas sāk izmantot aromātu mārketingu?

ScentAir aromāti palīdz smaržot pat vadošājām aviokompānijām … Kāds ir jūsu zīmola aromāts?

MSNBS: Video par aromātu mārketingu

Komentāri no ScentAir klientiem visdažādākajās jomās. Sākot ar Marriott, pasaules lielāko viesnīcu ķēdi, līdz sporta stadioniem un pat muzeju, kurā tiek izmantots kūtsmēslu smarža, lai radītu atbilstošu atmosfēru.

The Telegraph UK: Kā “deguna treniņš” var atbrīvot ožas spēku un potenciālu

Aromāti stimulē mūsu atmiņu un dziļi ietekmē garastāvokli un uzvedību, taču aromātu izmantoša visbiežāk tiek ignorēta, kad tiek domāts par cilvēka maņām.

Reader’s Digest UK: Iepazīsties, cilvēks kurš smaržo

Raksts par ScentAir Lielbritānijas klientiem.

BBC televīzijas šovs, kurā tiek pārbaudīts, kā aromāts ietekmē cilvēku vērtējumus

Uzziniet, kā aromātu izmatošana varētu ietekmēt jūsu biznesa klientu pieredzi.

Daily Mail UK: Aizmirstiet par kafiju un maizi – ideāla smarža mājas pārdošanai ir Baltā tēja un Vīģe

Lielbritānījas luksusa māju pārstāvis apgalvo, ka pēc ScentAir pakalpojuma atklāšanas un izmantošanas, tam dažu nedēļu laikā izdevās pārdot 14 mājas un plāno izvietot ScentAir pakalpojumu visos tā īpašumos.

The Globe And Mail: Kad smarža šķērso ētisko robežu

Izlasiet, cik daudz aromāts mūs patiešām ietekmē.

Huffington Post: 15 lietas, ko nezinājāt par kafiju

Rakstā pieminētas kafejnīcas, kuras smaržo ar ScentAir palīdzību.

The Times UK

Pieminēts ir pētījums, kurā tika novērots spēļu automātu apgrozījuma pieaugums par + 45% Lasvegasā, kad gaisā virmoja patīkams aromāts, un kāds cits liels uzņēmums atklāja, ka klienti bija gatavi maksāt 6£ vairāk par tādiem pašiem apaviem, kad viņi atradās aromātiskā telpā.

The Time: Mans deguns lika man to iegādāties!

Hugo Boss ir saņēmis tik daudz pozitīvu atsauksmju par ScentAir aromātu, ka viņi ir arī ļāvuši ScentAir attīstīt aromātiskas sveces saviem veikaliem, ko pārdot Hugo Boss klientiem.