SMARŽU MĀRKETINGS KLĪNIKĀS
Vai zināji: Smarža ir vides faktors, kas visvairāk ietekmē pacienta emocijas un atmiņas!
Nomierinoša vide
Pozitīvas emocijas
Palielināta rentabilitāte
Smaku neitralizācija
Covid-19 baiļu mazināšana
Klīnikas atšķirība
PIELIETOJUMS 1
Uzsveriet tīrības sajūtu
Sasniegt redzamu tīrību ir viegli. Kā ir ar tīrības sajūtu? Tas ir nedaudz sarežģītāk.
Mūsdienu sarežģītajā Covid-19 situācijā klienti vairāk nekā jebkad pievērš uzmanību tīrībai un sterilitātei. Parādiet klientam, ka tam pievēršat īpašas rūpes.


PIELIETOJUMS 1
Uzsveriet tīrības sajūtu
Sasniegt redzamu tīrību ir viegli. Kā ir ar tīrības sajūtu? Tas ir nedaudz sarežģītāk.
Mūsdienu sarežģītajā Covid-19 situācijā klienti vairāk nekā jebkad pievērš uzmanību tīrībai un sterilitātei. Parādiet klientam, ka tam pievēršat īpašas rūpes.

PIELIETOJUMS 2
Izveidojiet pacientiem relaksējošu atmosfēru
Kontrolējiet emocijas, ko klienti izjūt, ierodoties Jūsu klīnikā. Palīdziet klientiem atpūsties un aizmirst rūpes, kā arī uzlabojiet greznības sajūtu. Palieliniet komforta un draudzīguma uztveri vai radiet klientam sajūtu, ka viņš atrodas nevis slēgtā telpā, bet, piemēram, pie jūras. Mēs palīdzēsim jums atrast smaržu, kas ir tikpat īpaša kā jūsu klīnika.

PIELIETOJUMS 2
Izveidojiet pacientiem relaksējošu atmosfēru
Kontrolējiet emocijas, ko klienti izjūt, ierodoties Jūsu klīnikā. Palīdziet klientiem atpūsties un aizmirst rūpes, kā arī uzlabojiet greznības sajūtu. Palieliniet komforta un draudzīguma uztveri vai radiet klientam sajūtu, ka viņš atrodas nevis slēgtā telpā, bet, piemēram, pie jūras. Mēs palīdzēsim jums atrast smaržu, kas ir tikpat īpaša kā jūsu klīnika.
PIELIETOJUMS 3
Nodrošiniet pacientam visaugstāko apmeklējuma pieredzi
Pētījumi ir parādījuši, ka cilvēki ne tikai ilgāk uzturas aromātiskā vidē, bet arī nemana, kā paiet gaidīšanas laiks patīkami smaržojošā telpā. Pēdējam ir liela nozīme klīnikas apmierinātībā. Patīkami aromātiskā vidē mēs uzskatām, ka produkti un pakalpojumi ir augstākas kvalitātes un pakalpojums patīkamāks. Tas viss ir palīdzējis klīnikām palielināt atkārtoto apmeklētāju skaitu un ievērojami samazināt vizīšu atcelšanu.


PIELIETOJUMS 3
Nodrošiniet pacientam visaugstāko apmeklējuma pieredzi
Pētījumi ir parādījuši, ka cilvēki ne tikai ilgāk uzturas aromātiskā vidē, bet arī nemana, kā paiet gaidīšanas laiks patīkami smaržojošā telpā. Pēdējam ir liela nozīme klīnikas apmierinātībā. Patīkami aromātiskā vidē mēs uzskatām, ka produkti un pakalpojumi ir augstākas kvalitātes un pakalpojums patīkamāks. Tas viss ir palīdzējis klīnikām palielināt atkārtoto apmeklētāju skaitu un ievērojami samazināt vizīšu atcelšanu.

PIELIETOJUMS 4
Nepatīkamu smaku neitralizācija
Klīnikas smarža lieliski ietekmē pacienta labsajūtu. Pētījumi ir parādījuši, ka tā sauktā “slimnīcas smaka” izraisa pacientu stresu un nemieru. Aizstājiet nevēlamās zāļu smakas ar lielisku aromātu. Izmantojiet ScentAir neitralizējošos aromātus.

PIELIETOJUMS 4
Nepatīkamu smaku neitralizācija
Klīnikas smarža lieliski ietekmē pacienta labsajūtu. Pētījumi ir parādījuši, ka tā sauktā “slimnīcas smaka” izraisa pacientu stresu un nemieru. Aizstājiet nevēlamās zāļu smakas ar lielisku aromātu. Izmantojiet ScentAir neitralizējošos aromātus.
Mūsu risinājumi tiek izmantoti vairāk nekā 120 000 vietās, tostarp:






„ScentAir bija lielisks palīgs mūsu jaunās vides veidošanā. Nomierinošā vide ar smaržu ir palīdzējusi samazināt par 50% vizīšu atcelšanas gadījumus.“

GALVENAIS VADĪTĀJS, Florida Hospital
ScentAir klients