fbpx

KĀ DARBOJAS AROMĀTU MĀRKETINGS?

ZINĀTNISKI PIERĀDĪTA IETEKME UZ KLIENTU PIEREDZI

Aromātu mārketings ir vienkāršākais veids klientu vērtējuma uzlabošanai

Aromātu mārketingā tiek veiksmīgi izmantots sen pārbaudītais fakts, ka smarža ir spēcīgs vides faktors, kas atstāj vislielāko ietekmi uz mūsu emocijām un atmiņām. Ir zinātniskie pierādīts, ka pareizi piemeklēta smarža rosina cilvēkos pozitīvāku attieksmi pret produktiem un pakalpojumiem.
Mēs palīdzam uzņēmumiem radīt emocionālo veidolu, kas ceļ viņu zīmolu vērtību klientu acīs. Pateicoties mūsu zinātniskajai pieejai, Tavi klienti baudīs patīkamu atmosfēru, kura nedzēšami iespiedīsies viņu atmiņā, radot vēlmi vēl un vēl šeit atgriezties. Tālāk uzskaitītie faktori nodrošina aromātu mārketinga neapšaubāmo efektivitāti.

EMOCIONĀLA UN NEAIZMIRSTAMA KLIENTU PIEREDZE

1. Vienīgā maņa, kas izvietota, par emocijām un atmiņām atbildīgajā smadzeņu daļā

Oža ir vienīgā maņa, kuras centrs ir izvietots smadzeņu daļā, kas atbild par cilvēka emocijām un atmiņām (limbiskā sistēma). Tādēļ aromātu mārketings ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem paņēmieniem emocionālas un neaizmirstamas klienta pieredzes nodrošināšanai. Tas ir patiesi efektīvs mārketinga veids.

    EMOCIONĀLA UN NEAIZMIRSTAMA KLIENTU PIEREDZE

    1.Vienīgā maņa, kas izvietota, par emocijām un atmiņām atbildīgajā smadzeņu daļā

    Oža ir vienīgā maņa, kuras centrs ir izvietots smadzeņu daļā, kas atbild par cilvēka emocijām un atmiņām (limbiskā sistēma). Tādēļ aromātu mārketings ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem paņēmieniem emocionālas un neaizmirstamas klienta pieredzes nodrošināšanai. Tas ir patiesi efektīvs mārketinga veids.

      UZLABO LOJALITĀTES RĀDĪTĀJUS

      2. . Ātrākais veids klientu lojalitātes uzlabošanai

      Klients parasti ievēro tikai vienu no četriem zīmoliem. Tajā pat laikā klienti alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar uzņēmumu, kuru viņi apmeklē. To uzņēmumu, kuri rūpējas par unikālas klientu pieredzes veidošanu, rekomendēšanas rādītājs (NPS) ir par 200% augstāks, un savā izaugsmē tie divas reizes apsteidz savus konkurentus.

      UZLABO LOJALITĀTES RĀDĪTĀJUS

      2. . Ātrākais veids klientu lojalitātes uzlabošanai

      Klients parasti ievēro tikai vienu no četriem zīmoliem. Tajā pat laikā klienti alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar uzņēmumu, kuru viņi apmeklē. To uzņēmumu, kuri rūpējas par unikālas klientu pieredzes veidošanu, rekomendēšanas rādītājs (NPS) ir par 200% augstāks, un savā izaugsmē tie divas reizes apsteidz savus konkurentus.

      IESAISTI VISAS KLIENTA MAŅAS

      3. Smarža ir tiešs ceļš uz emocionālās saiknes veidošanu

      Lai gan ir zināms, ka vislielāko iespaidu cilvēks gūst, ja ir aktivētas visas 5 maņas, tomēr vairums mārketinga pasākumu ir vērsti uz kontakta veidošanu ar klientu tikai ar redzes un dzirdes starpniecību. Aromātu mārketinga programma dod iespēju veicināt klientu lojalitāti, piedāvājot viņiem izcilu, emocionālu un neaizmirstamu pieredzi. Izmanto savā labā klientu emocijas un vērtības, tādējādi izceļoties uz savu konkurentu fona!

        IESAISTI VISAS KLIENTA MAŅAS

        3. Smarža ir tiešs ceļš uz emocionālās saiknes veidošanu

        Lai gan ir zināms, ka vislielāko iespaidu cilvēks gūst, ja ir aktivētas visas 5 maņas, tomēr vairums mārketinga pasākumu ir vērsti uz kontakta veidošanu ar klientu tikai ar redzes un dzirdes starpniecību. Aromātu mārketinga programma dod iespēju veicināt klientu lojalitāti, piedāvājot viņiem izcilu, emocionālu un neaizmirstamu pieredzi. Izmanto savā labā klientu emocijas un vērtības, tādējādi izceļoties uz savu konkurentu fona!

          IETEKME UZ ZEMAPZIŅU

          4. Smaržu nav iespējams neievērot

          Oža ir vienīgā maņa, kuru cilvēks nespēj atslēgt. Klienti ir pieraduši nepievērst uzmanību mārketinga vēstījumiem, kas vērsti uz mūsu redzes un dzirdes piesaistīšanu. Tai pat laikā pētījumi ir parādījuši, ka pat tad, ja mēs neapzināmies smaržas esamību telpā, tā tomēr ietekmē mūsu emocijas.

          IETEKME UZ ZEMAPZIŅU

          4. Smaržu nav iespējams neievērot

          Oža ir vienīgā maņa, kuru cilvēks nespēj atslēgt. Klienti ir pieraduši nepievērst uzmanību mārketinga vēstījumiem, kas vērsti uz mūsu redzes un dzirdes piesaistīšanu. Tai pat laikā pētījumi ir parādījuši, ka pat tad, ja mēs neapzināmies smaržas esamību telpā, tā tomēr ietekmē mūsu emocijas.

          RADI EMOCIONĀLU SAIKNI

          5. Neviena tehnoloģija nespēj aizstāt emociju

          Tehnoloģijas uzlabo uzņēmuma darbības tehniskās iespējas, tomēr tās nekad nespēs aizstāt emocionālo saikni ar klientu, bez kuras veiksmīga uzņēmējdarbība nav iespējama. Šodien patērētāji alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar apmeklēto uzņēmumu. Un smarža ir tiešs ceļš uz šādas saiknes radīšanu.

            RADI EMOCIONĀLU SAIKNI

            5. Neviena tehnoloģija nespēj aizstāt emociju

            Tehnoloģijas uzlabo uzņēmuma darbības tehniskās iespējas, tomēr tās nekad nespēs aizstāt emocionālo saikni ar klientu, bez kuras veiksmīga uzņēmējdarbība nav iespējama. Šodien patērētāji alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar apmeklēto uzņēmumu. Un smarža ir tiešs ceļš uz šādas saiknes radīšanu.

              ScentAir padara pakalpojuma izmantošanu vienkāršu un ērtu

              Mēs esam tirgus līderi divu iemeslu dēļ. Mēs sadarbojamies ar simtiem dažādu nozaru tirgus līderiem visā pasaulē, nodrošinot aromatizēšanas pakalpojumus tūkstošiem dažādos objektos. Mūsu pieeja padara aromātu mārketinga lietošanas uzsākšanu vienkāršu un saprotamu.

              • Smaržas izvēle – izvēlies smaržu, kas ir pierādījusi savu iedarbību uz tām emocijām, kuras vēlies rosināt savos apmeklētājos.
              • Aromāta izplatīšanas stratēģija – izvēlamies piemērotāko aromāta izplatīšanas ierīci, tās uzstādīšanas vietu un maksimāla rezultāta sasniegšanai nepieciešamo aromāta izplatīšanas laiku.
              • Sistēmas uzstādīšana un apkope – pakalpojums iekļauj sistēmas uzstādīšanu un regulāru apkopi. Tādējādi Tev atliek vien baudīt smaržu burvību.
              • Lietotāju atbalsts – lai pakalpojuma izmantošana nesagādā nekādas rūpes un raizes. Mēs vienmēr esam viena zvana attālumā.

              100 000+ uzstādītas ierīces

              119
              valstīs pārstāvniecības

              Nebeidzamaaromātu izvēle

              Skaidri rezultāti un izmērāms guvums

              Mūsu klienti ir veikuši pētījumus, lai novērtētu aromātu mārketingā veikto investīciju rezultātus. Šie pētījumi rāda, ka ScentAir sniegtais ieguvums ir šāds:

              Zinātne un pētījumi

              ScentAir tika izveidota kā atbildes reakcija uz pamatīgajiem pētījumiem, kas apliecināja smaržu ietekmi uz mūsu emocijām un izturēšanos. Tas ir spēcīgs instruments, kas palīdz efektīvāk kontaktēties ar klientiem zemapziņas līmenī saprotamā valodā.

                ScentAir preses izdevumos

                Par uzņēmumu, kas ir savas nozares flagmanis un operatīvas darbības paraugs, ir rakstīts ļoti daudz. Iepazīsties ar ietekmīgāko žurnālu rakstiem, kuros ir pieminēts ScentAir.

                  „Marriott ir starptautisks zīmols, un mums bija nepieciešams starptautisks sadarbības partneris, kurš spētu apkalpot mūsu viesnīcas visā pasaulē. ScentAir ir vienīgais uzņēmums, kuram ir tam nepieciešamais darbības vērienīgums, pieredze un zināšanas.”

                  VICEPREZIDENTS| MARRIOTT INTERNATIONAL