SMARŽU MĀRKETINGS MAZUMTIRDZNIECĪBĀ

Kā KOOKAÏ rada greznu mazumtirdzniecības pieredzi ar ScentAir.

Īsumā

Pārskats

Austrālijas luksusa apģērbu zīmols KOOKAÏ ir izveidojis spēcīgu zīmola identitāti, kas iemieso sievišķību, pašpārliecinātību, pievilcību un neatkarīgu stilu.

IZAICINĀJUMS

Panākt KOOKAI vērtību un konkurētspējas paaugstināšanu, izcelties un būt atšķirīgiem izmantojot aromātu, tādējādi nostiprinot zīmola identitāti klientu prātos.

RISINĀJUMS

Ekskluzīvs zīmola aromāts, kas caurvij KOOKAI veikalus, sekmējot citu aromatizētu produktu pārdošanu. Klienti uzreiz to atpazīst, lojalitātes līmenis pieaug – un tā ir sajūsma sociālajos medijos!

„Ekskluzīvais un autentiskais KOOKAÏ aromāts jau vairāk nekā 5 gadus ir jaunā koncepta veikalu neatņemama sastāvdaļa , kas tagad ir daļa no mūsu zīmola identitātes, paliekot vēl ilgi klientu prātos pēc veikala apmeklējuma . Mūsu klienti ne tikai zina un mīl KOOKAÏ aromātu, bet arī vēlas, lai šis aromāts būtu viņu mājās.“

KOOKAÏ MAZUMTIRDZNIECĪBAS ZĪMOLA VADĪTĀJS

ILGĀK

IZAICINĀJUMS

ScentAir iepazinās ar KOOKAI  zīmolu, lai izanalizētu un iezīmētu, kādu iepirkšanās pieredzi tie vēlētos sniegt savām KOOKAI sievietēm, perfektajām klientēm.Un ātri bija skaidrs, ka autentisks KOOKAI aromāts ir īstais un vienīgais ceļš.

ScentAir komanda sadarbojās ar KOOKAÏ, lai atrastu un izstrādātu savu ekskluzīvo aromātu. Katra aromāta nots piedāvā atšķirīgu pieredzi. Ceļā uz aromāta izstrādi mēs konsultējām KOOKAI par to, kādas notis būtu jāiekļauj viņu veikala konceptā.

Rezultātā tika radīts autentisks aromāts ar unikālu notu kombināciju, kas pastiprina zīmola ekskluzivitāti, un tas klientu prātos papildina KOOKAÏ luksusu.

RISINĀJUMS

Lai izplatītu jauno aromātu, vairākos veikalos tika uzstādītas ScentAir aromātizēšanas sistēmas. Atkarībā no atrašanās vietas specifikācijām tika izvēlētas ScentDirect vai ScentStream sistēmas.

Pēc aromāta ieviešanas  KOOKAÏ autentiskais aromāts kļuva par hitu gan klientu, gan darbinieku vidū. Klienti ātri sajuta piesaisti aromātam, un  darbinieki novēroja jauno uzlabojumu savā darba vidē.

KOOKAÏ mazumtirdzniecības zīmola vadītājs ātri pamanīja, kā viņu jaunais, autentiskais  aromāts bagātināja veikala pieredzi, sakot: “ScentAir ir KOOKAÏ zīmola papildinājums un ir bijis nenovērtējams, palīdzot mums radīt jaunu dimensiju mūsu veikala klientu pieredzē.” Sociālajos medijos sāka parādīties komentāri par KOOKAÏ zīmola aromātu.

Kā spēcīgam zīmola veidošanas instrumentam, klienti sāka apmeklēt KOOKAI veikalus, lai pirmo reizi izbaudītu aromāta pieredzi. Tomēr klienti vēlējās vairāk.

Drīz pieprasījums pēc aromāta pavēra ceļu jaunai KOOKAÏ aromatizētu produktu līnijai. Zīmols sadarbojās ar ScentAir, lai radītu mazumtirdzniecības produktu līniju, sākot ar nūjiņu difuzoriem, lai gūtu papildus ienākumus.

Aromatizētie produkti veicināja pārdošanu pateicoties autentiskajam aromātam , kas palika cilvēku prātos. KOOKAÏ Mazumtirdzniecības zīmola vadītāja teica: “ekskluzīvais KOOKAÏ  aromāts ir bijis mūsu jauno konceptu veikalu neatņemama  sastāvdaļa  jau vairāk nekā 5 gadus un tagad ir daļa no  zīmola identitātes, paliekot klientu prātos ilgi pēc veikalu apmeklējuma.. Mūsu klienti ne tikai zina un mīl KOOKAÏ aromātu, bet arī vēlas, lai šis aromāts būtu viņu mājās.”

Ar stiprām, profesionālām attiecībām un vēl aizraujošākiem projektiem nākotnē, KOOKAÏ un ScentAir turpinās paplašināt savu zīmolu un produktu līniju nākamajos gados.

Mūsu risinājumi tiek izmantoti vairāk nekā 120 000 vietās visa pasaulē, tostarp:

SMARŽU MĀRKETINGA PRIEKŠROCĪBAS MAZUMTIRDZNIECĪBĀ:

IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 1

Labāka iepirkšanās pieredze

Daudzi pētījumi liecina, ka aromatizētā vidē cilvēki uzturas ilgāk, turklāt viņu vērtējums attiecībā uz produktiem un pakalpojumiem ir augstāks un apkalpošana šķiet patīkamāka. Turklāt aromatizēta uzņēmuma apmeklējums labāk iespiežas klientu atmiņā, un viņi labprāt atgriežas.

    IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 1

    Labāka iepirkšanās pieredze

    Daudzi pētījumi liecina, ka aromatizētā vidē cilvēki uzturas ilgāk, turklāt viņu vērtējums attiecībā uz produktiem un pakalpojumiem ir augstāks un apkalpošana šķiet patīkamāka. Turklāt aromatizēta uzņēmuma apmeklējums labāk iespiežas klientu atmiņā, un viņi labprāt atgriežas.

      IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 2

      Klienta noskaņojuma vadība

      Iegūstiet kontroli pār klientu emocijām, kuras rodas Jūsu veikala apmeklējuma laikā! Pastipriniet pārpilnības un spozmes sajūtu, vai radiet noslēpumainu un aizraujošu atmosfēru! Palīdziet saviem klientiem relaksēties un aizmirst visas rūpes, vai gluži pretēji – piedāvājiet viņiem uzmundrinājumu, ko sniedz no enerģijas kūsājoša vide! Veidojiet omulīgu un draudzīgu noskaņu, vai radiet klientam sajūtu, ka viņš atrodas nevis slēgtā telpā, bet gan, piemēram, jūras krastā! Mēs palīdzēsim Jums atrast aromātu, kurš ir tikpat īpašs kā Jūsu veikals.

      IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 2

      Klienta noskaņojuma vadība

      Iegūstiet kontroli pār klientu emocijām, kuras rodas Jūsu veikala apmeklējuma laikā! Pastipriniet pārpilnības un spozmes sajūtu, vai radiet noslēpumainu un aizraujošu atmosfēru! Palīdziet saviem klientiem relaksēties un aizmirst visas rūpes, vai gluži pretēji – piedāvājiet viņiem uzmundrinājumu, ko sniedz no enerģijas kūsājoša vide! Veidojiet omulīgu un draudzīgu noskaņu, vai radiet klientam sajūtu, ka viņš atrodas nevis slēgtā telpā, bet gan, piemēram, jūras krastā! Mēs palīdzēsim Jums atrast aromātu, kurš ir tikpat īpašs kā Jūsu veikals.

       

      IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 3

      Izceliet tīrības sajūtu

      Redzamu tīrību ir viegli sasniegt, bet kā ar uztverto un sajusto tīrību? Tas jau ir mazliet sarežģītāk.

      Šodienas pēc pandēmijas situācījā ar Covid19, klienti vairāk nekā jebkad agrāk koncentrējas uz sterilitāti un tīrību. Parādiet klientiem, ka esat pielicis papildus pūles.

          IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 3

          Izceliet tīrības sajūtu

          Redzamu tīrību ir viegli sasniegt, bet kā ar uztverto un sajusto tīrību? Tas jau ir mazliet sarežģītāk.

          Šodienas pēc pandēmijas situācījā ar Covid19, klienti vairāk nekā jebkad agrāk koncentrējas uz sterilitāti un tīrību. Parādiet klientiem, ka esat pielicis papildus pūles.

              IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 4

              Nepatīkamu aromātu neitralizācija

              Nevienam nepatīk uzturēties veikalā, kur gaisā ir tekstilizstrādājumu un krāsvielu aromāti. Nomainiet šīs nevēlamās smaržas ar pārsteidzošu aromātu. Tam izmantojiet ScentAir neitralizējošos aromātus.

              IZMANTOŠANAS IESPĒJAS 4

              Nepatīkamu aromātu neitralizācija

              Nevienam nepatīk uzturēties veikalā, kur gaisā ir tekstilizstrādājumu un krāsvielu aromāti. Nomainiet šīs nevēlamās smaržas ar pārsteidzošu aromātu. Tam izmantojiet ScentAir neitralizējošos aromātus.

                    „Smarža padara pilnīgāku veikala unikālo gaisotni un apmeklējuma pieredzi.“

                    Hugo Boss

                    PĀRDOŠANAS VIZUĀLĀS VEICINĀŠANAS VICEPREZIDENTS