AROMĀTU MĀRKETINGS RESTORĀNIEM

Kā Livit uzlabo restorāna pieredzi ar ScentAir

Īsumā

Pārskats

Livit Design ™ ir vadošais dizaina uzņēmums, kas specializējas unikālas apmeklētāju pieredzes radīšanā pārtikas un dzērienu, kā arī viesmīlības un sporta un mazumtirdzniecības nozarēs.

Vidēji ik pēc 8 stundām kaut kur pasaulē tiek atvērta kāda Livit™ izstrādāta pieredze.

Izaicinājums

Stratēģiski iesaistīt smaržu restorānu izveidē un attīstībā ar aizraujošu koncepciju, lai viesi varētu gūt unikālu pieredzi. Nodrošināt pielāgotus risinājumus, kas nodrošina maksimālu ieguldījumu atdevi katram klientam.

Rezultāts

Livit komanda ir pārbaudījusi un identificējusi stratēģiskākos un ienesīgākos veidus, kā izmantot smaržas ēdināšanas nozarē. Sadarbībā ar ScentAir dažādos restorānos ir uzstādītas neskaitāmas ScentDirect sistēmas.

“ScentAir izmantošana noteikti ir devusi lielas priekšrocības, un investētie līdzekļi ir neapšaubāmi atmaksājušies.”

LIVIT

IZPILDDIREKTORS

PĀRSKATS

Aiz daudzām inovatīvām un eksperimentālām restorānu koncepcijām visā pasaulē stāv tieši Livit – pasaules ietekmīgākais restorānu dizaina uzņēmums. Jau 22 gadus Livit komanda palīdz nozares jaunajiem uzņēmumiem un labi pazīstamiem zīmoliem būtiski mainīt savu apmeklētāju restorānā gūto pieredzi. Pateicoties plašajām zināšanām par nozari un izpratnei par mārketinga aktuālajām tendencēm, Livit spēj piedāvāt progresīvus risinājumus, kas palīdz izcelt restorāna zīmolu.

Ja runa ir par klientu pieredzes bagātināšanu ar smaržu baudījumu, Livit komanda vienmēr uzticas ScentAir profesionalitātei.

 

IZAICINĀJUMS

Unikālas restorāna pieredzes plānošana nozīmē daudzu elementu savstarpēju integrāciju. Lai nodrošinātu maksimālu restorāna apmeklējuma baudījumu, Livit komanda piedāvā parūpēties par visām piecām maņām, tādējādi padarot spilgtāku gūto pieredzi.

Livit ir vienīgais uzņēmums, kas piedāvā šādus restorānu dizaina risinājumus, sadarbojas ar klientiem 46 valstīs. Ik pēc 8 stundām kaut kur pasaulē tiek atklāts jauns Livit dizainēts restorāns. Sadarbībai ar klientiem visā pasaulē ir nepieciešams tāds partneris, kurš tāpat darbojas globālā līmenī.  Tādēļ, kad radās nepieciešamība atrast partneri precīzu aromatizācijas risinājumu izstrādei saviem restorāniem, viņi vērsās pie ScentAir.

Livit komanda ir pārliecināta, ka viens no ēdiena baudījuma pamatelementiem ir smarža, kas ir restorāna vides neatņemama sastāvdaļa. Taču aromāta iekļaušana dizaina risinājumā nav tikai estētikas dabas jautājums. Par svarīgāko mērķi Livit komanda vienmēr uzskata rentabilitāti. Stingri tiek izvērtēts investīcijas atmaksāšanās laiks.

Livit meklēja tādu partneri aromatizācijas jomā, kurš atbilstu viņu prasībām gan no restorānu dizaina radošā, gan ekonomiskā aspekta.

ATRISINĀJUMS

Uzsākot sadarbību ar ScentAir, Livit bija ļoti svarīgi gūt labāku priekšstatu par to, kā smaržas ietekmē apmeklētāju uzvedību restorānos. Viņu komanda sāka izmantot zīmola aromātus atsevišķos savu lielāko klientu objektos, un drīz vien sāka padziļināti interesēties par to, kā smaržas var ietekmēt patērētāju uzvedību un kā izmantot dažādus aromātus dažādu izstrādājumu reklamēšanai.

Lai pamatīgāk izpētītu patērētāju uzvedību un noskaidrotu, kas īsti ietekmē ēdājus, Livit atvēra restorānu-testa laboratoriju. Zviedrijā izvietotā testa laboratorija drīz vien izvērtās par ļoti veiksmīgu projektu. Pēc tam uzņēmums atvēra savu otro restorānu-testa laboratoriju Losandželosā, un 2019. gadā tā saņēma Eater LA labākā restorāna dizaina godalgu.

Livit dod priekšroku viselastīgākajai aromātu mārketinga programmai, tādēļ viņu komanda izvēlas ScentDirect sistēmu. ScentDirect nedominē restorāna vidē, bet gan integrējas tajā kā fona apgaismojums, ko viņi plaši izmanto savā telpu dizainā.

Pēc gadiem ilgas sadarbības ar ScentAir savos restorānos-testa laboratorijās un klientu restorānos Livit ir atradis aromātu pielietojumam ekonomiski un stratēģiski piemērotāko izmantošanas veidu.

Pēc Livit komandas teiktā, pateicoties aromātu izmantošanai, viņi ir guvuši pozitīvus rezultātus četrās svarīgās jomās:

  • Kustības virzīšana – izplatot aromātus ieejas tuvumā, tādējādi pievilinot klientus
  • Pārdošanas sekmēšana – izplatot aromātus, kas sasaucas ar pārtikas tirdzniecības vietās reklamējamajiem produktiem
  • Tīrības sajūtas palielināšana – izplatot svaigus aromātus
  • Zīmola atpazīstamības veicināšana – izplatot aromātus, kas rada klientos pazīstamu un patīkamu sajūtu saistībā ar zīmolu.

Tāpat kā jebkurā biznesā, arī restorānu darbībā ir svarīgi palielināt apgrozījumu. Sadarbība ar ScentAir ir devusi Livit iespēju pārliecināties par to, kā smarža var sekmēt tirdzniecību un nodrošināt skaidri redzamu investīciju atmaksāšanos. Livit izpilddirektors Bendžamins Kellejs atzīst, ka ScentAir sniegtie pakalpojumi vienmēr ir ļoti kvalitatīvi. Viņš stāsta, kā ScentAir ir ietekmējis viņa komandas darbu:

“ScentAir izmantošana noteikti ir devusi lielas priekšrocības, un investētie līdzekļi ir neapšaubāmi atmaksājušies. ScentAir ir devis mums vēl vienu instrumentu, ar kura palīdzību sniegt unikālu apmeklējuma pieredzi. Apmeklējuma pieredzi veido daudzi elementi, un smarža ir viens no tiem. Taču restorānu biznesā bieži vien par to piemirst. Pateicoties ScentAir, mēs esam uzlabojuši savu konkurētspēju, jo tagad labāk nekā mūsu konkurenti izprotam smaržu lomu.”

Mūsu risinājumi tiek izmantoti vairāk nekā 120 000 vietās visa pasaulē, tostarp:

Uzsveriet tīrības sajūtu

Redzamu tīrību panākt ir viegli. Kā ir ar tīrības sajūtu? Tas ir nedaudz sarežģītāk.

Pēc Covid-19 daudzi klienti vairāk nekā jebkad agrāk pievērš uzmanību tīrībai un sterilitātei. Parādiet klientam, ka esat tam pievērsuši īpašu uzmanību.

    Uzsveriet tīrības sajūtu

    Redzamu tīrību panākt ir viegli. Kā ir ar tīrības sajūtu? Tas ir nedaudz sarežģītāk.

    Pēc Covid-19 daudzi klienti vairāk nekā jebkad agrāk pievērš uzmanību tīrībai un sterilitātei. Parādiet klientam, ka esat tam pievērsuši īpašu uzmanību.

      Pārvaldiet klienta emocijas

      Kontrolējiet emocijas, ko izjūt klienti, kad ierodas Jūsu restorānā. Radiet “apetīti raisošu” pirmo iespaidu Jūsu klientam. Palieliniet komforta un draudzīguma emocijas. Vai palieliniet luksusa uztveri savā restorānā. Mēs palīdzēsim Jums atrast pareizo smaržu, kas izceļ Jūsu restorāna unikalitāti.

      Pārvaldiet klienta emocijas

      Kontrolējiet emocijas, ko izjūt klienti, kad ierodas Jūsu restorānā. Radiet “apetīti raisošu” pirmo iespaidu Jūsu klientam. Palieliniet komforta un draudzīguma emocijas. Vai palieliniet luksusa uztveri savā restorānā. Mēs palīdzēsim Jums atrast pareizo smaržu, kas izceļ Jūsu restorāna unikalitāti.

      Nodrošiniet augstākās klases ēdināšanas pieredzi

      Pētījumi liecina, ka cilvēki ne tikai ilgāk uzturas smaržīgā vidē, bet arī nemana gaidīšanas laiku patīkami smaržojošā telpā, kam ir liela nozīme klienta apmeklējuma pieredzē. Pētījumos atklāts, ka pareizā smarža palielina gandarījumu gan ar restorānu apmeklējumiem, gan ēdiena kvalitāti. Smaržas arī lielā mērā ietekmē to, kā mēs uztveram pakalpojumu. Tas viss ir palīdzējis restorāniem palielināt atkārtoto apmeklētāju skaitu.

        Nodrošiniet augstākās klases ēdināšanas pieredzi

        Pētījumi liecina, ka cilvēki ne tikai ilgāk uzturas smaržīgā vidē, bet arī nemana gaidīšanas laiku patīkami smaržojošā telpā, kam ir liela nozīme klienta apmeklējuma pieredzē. Pētījumos atklāts, ka pareizā smarža palielina gandarījumu gan ar restorānu apmeklējumiem, gan ēdiena kvalitāti. Smaržas arī lielā mērā ietekmē to, kā mēs uztveram pakalpojumu. Tas viss ir palīdzējis restorāniem palielināt atkārtoto apmeklētāju skaitu.

            Slikto smaku neitralizācija

            Restorāna smaržai ir liela ietekme uz klienta labsajūtu un ēdināšanas pieredzi. Likvidējiet cepšanas smaržu un nomainiet to ar brīnišķīgu aromātu. Šim nolūkam izmantojiet ScentAir neitralizējošos aromātus.

            Slikto smaku neitralizācija

            Restorāna smaržai ir liela ietekme uz klienta labsajūtu un ēdināšanas pieredzi. Likvidējiet cepšanas smaržu un nomainiet to ar brīnišķīgu aromātu. Šim nolūkam izmantojiet ScentAir neitralizējošos aromātus.

              „Ikreiz, kad veikalā ienāk klients, mēs dzirdam: „Vai, cik labi te smaržo!” Tas rada mūsu veikalā ļoti patīkamu gaisotni.”

              HERSHEY’S NEW YORK

              VEIKALA VADĪTĀJS