fbpx

KĀ DARBOJAS AROMĀTU MĀRKETINGS

Aromātu mārketings ir vienkāršākais veids klientu vērtējuma uzlabošanai

Jūsu klienta oža ir maņa, kas visvairāk ietekmē viņa emocijas un atmiņas. Tā ir spēcīga realitāte, kuru mēs varam palīdzēt izmantot Jūsu uzņēmuma interesēs. Ir zinātniskie pierādīts, ka pareizi piemeklēta smarža rosina cilvēkos pozitīvāku attieksmi pret produktiem un pakalpojumiem.

Mēs palīdzam uzņēmumiem radīt emocionālo veidolu, kas ceļ viņu zīmolu vērtību klientu acīs. Pateicoties mūsu zinātniskajai pieejai, Jūsu klienti baudīs patīkamu atmosfēru, kura nedzēšami iespiedīsies viņu atmiņā, radot vēlmi vēl un vēl šeit atgriezties. Tālāk uzskaitītie faktori nodrošina aromātu mārketinga neapšaubāmo efektivitāti.

Patīkama un neaizmirstama pieredze

Oža ir vienīgā maņa, kuras centrs ir izvietots smadzeņu daļā, kas atbild par cilvēka emocijām un atmiņām. Tādēļ aromātu mārketings ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem paņēmieniem emocionālas un neaizmirstamas klienta pieredzes nodrošināšanai.

    Patīkama un neaizmirstama pieredze

    Oža ir vienīgā maņa, kuras centrs ir izvietots smadzeņu daļā, kas atbild par cilvēka emocijām un atmiņām (limbiskā sistēma). Tādēļ aromātu mārketings ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem paņēmieniem emocionālas un neaizmirstamas klienta pieredzes nodrošināšanai. Tas ir patiesi efektīvs mārketinga veids.

      Ātrākais veids klientu lojalitātes panākšanai

      Klients parasti ievēro tikai vienu no četriem zīmoliem. Tajā pat laikā klienti alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar uzņēmumu, kuru viņi apmeklē. Kā rāda pētījumi, to uzņēmumu, kuri rūpējas par unikālas klientu pieredzes veidošanu, rekomendēšanas rādītājs (NPS) ir par 200% augstāks, un savā izaugsmē tie divas reizes apsteidz savus konkurentus.

      Ātrākais veids klientu lojalitātes panākšanai

      Klients parasti ievēro tikai vienu no četriem zīmoliem. Tajā pat laikā klienti alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar uzņēmumu, kuru viņi apmeklē. Kā rāda pētījumi, to uzņēmumu, kuri rūpējas par unikālas klientu pieredzes veidošanu, rekomendēšanas rādītājs (NPS) ir par 200% augstāks, un savā izaugsmē tie divas reizes apsteidz savus konkurentus.

      Aromātu mārketings ir īsākais ceļš uz emocionālās saiknes veidošanu

      Lai gan ir zināms, ka vislielāko iespaidu cilvēks gūst, ja ir aktivētas visas 5 maņas, tomēr vairums mārketinga pasākumu ir vērsti uz kontakta veidošanu ar klientu tikai ar redzes un dzirdes starpniecību. Aromātu mārketinga programma dod iespēju veicināt klientu lojalitāti, piedāvājot viņiem izcilu, emocionālu un neaizmirstamu pieredzi. Izmantojiet savā labā klientu emocijas un vērtības, tādējādi izceļoties uz savu konkurentu fona!

        Aromātu mārketings ir īsākais ceļš uz emocionālās saiknes veidošanu

        Lai gan ir zināms, ka vislielāko iespaidu cilvēks gūst, ja ir aktivētas visas 5 maņas, tomēr vairums mārketinga pasākumu ir vērsti uz kontakta veidošanu ar klientu tikai ar redzes un dzirdes starpniecību. Aromātu mārketinga programma dod iespēju veicināt klientu lojalitāti, piedāvājot viņiem izcilu, emocionālu un neaizmirstamu pieredzi. Izmantojiet savā labā klientu emocijas un vērtības, tādējādi izceļoties uz savu konkurentu fona!

          Smaržu nav iespējams neievērot

          Mēs palīdzēsim Jums radīt pieredzi, kurā klients pat aizvērtām acīm var sajust, ka atrodas Jūsu uzņēmumā. Oža ir vienīgā maņa, kuru cilvēks nespēj atslēgt. Klienti ir pieraduši nepievērst uzmanību mārketinga vēstījumiem, kas vērsti uz mūsu redzes un dzirdes piesaistīšanu. Tai pat laikā pētījumi ir parādījuši, ka pat tad, ja mēs neapzināmies smaržas esamību telpā, tā tomēr ietekmē mūsu emocijas.

          Smaržu nav iespējams neievērot

          Mēs palīdzēsim Jums radīt pieredzi, kurā klients pat aizvērtām acīm var sajust, ka atrodas Jūsu uzņēmumā. Oža ir vienīgā maņa, kuru cilvēks nespēj atslēgt. Klienti ir pieraduši nepievērst uzmanību mārketinga vēstījumiem, kas vērsti uz mūsu redzes un dzirdes piesaistīšanu. Tai pat laikā pētījumi ir parādījuši, ka pat tad, ja mēs neapzināmies smaržas esamību telpā, tā tomēr ietekmē mūsu emocijas.

          Neviena tehnoloģija nespēj aizstāt emociju

          Tehnoloģijas uzlabo uzņēmuma darbības tehniskās iespējas, tomēr tās nekad nespēs aizstāt emocionālo saikni ar klientu, bez kuras veiksmīga uzņēmējdarbība nav iespējama. Šodien patērētāji alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar apmeklēto uzņēmumu. Un smarža ir tiešs ceļš uz šādas saiknes radīšanu.

            Neviena tehnoloģija nespēj aizstāt emociju

            Tehnoloģijas uzlabo uzņēmuma darbības tehniskās iespējas, tomēr tās nekad nespēs aizstāt emocionālo saikni ar klientu, bez kuras veiksmīga uzņēmējdarbība nav iespējama. Šodien patērētāji alkst pēc bagātīgām izjūtām un emocionālas saiknes ar apmeklēto uzņēmumu. Un smarža ir tiešs ceļš uz šādas saiknes radīšanu.

              ScentAir padara pakalpojuma izmantošanu vienkāršu un ērtu

              Mēs esam tirgus līderi divu iemeslu dēļ. Mēs sadarbojamies ar simtiem dažādu nozaru tirgus līderiem visā pasaulē, nodrošinot aromatizēšanas pakalpojumus tūkstošiem dažādos objektos. Mūsu pieeja padara aromātu mārketinga lietošanas uzsākšanu vienkāršu un saprotamu.

              • Smaržas izvēle – izvēlies smaržu, kas ir pierādījusi savu iedarbību uz tām emocijām, kuras vēlies rosināt savos apmeklētājos.
              • Aromāta izplatīšanas stratēģija – izvēlamies piemērotāko aromāta izplatīšanas ierīci, tās uzstādīšanas vietu un maksimāla rezultāta sasniegšanai nepieciešamo aromāta izplatīšanas laiku.
              • Sistēmas uzstādīšana un apkope – pakalpojums iekļauj sistēmas uzstādīšanu un regulāru apkopi. Tādējādi Tev atliek vien baudīt smaržu burvību.
              • Lietotāju atbalsts – lai pakalpojuma izmantošana nesagādā nekādas rūpes un raizes. Mēs vienmēr esam viena zvana attālumā.

              130 000+ uzstādītas ierīces

              129
              valstīs pārstāvniecības

              Nebeidzamaaromātu izvēle

              Skaidri rezultāti un izmērāms guvums

              Mūsu klienti ir veikuši pētījumus, lai novērtētu aromātu mārketingā veikto investīciju rezultātus. Šie pētījumi rāda, ka ScentAir sniegtais ieguvums ir šāds:

              Zinātne un pētījumi

              ScentAir tika izveidota kā atbildes reakcija uz pamatīgajiem pētījumiem, kas apliecināja smaržu ietekmi uz mūsu emocijām un izturēšanos. Tas ir spēcīgs instruments, kas palīdz efektīvāk kontaktēties ar klientiem zemapziņas līmenī saprotamā valodā.

                Aizpildiet veidlapu, lai saņemtu jūsu uzņēmuma specifikai pielāgotu aromātu mārketinga stratēģiju:

                Aizpildiet veidlapu, lai saņemtu jūsu uzņēmuma specifikai pielāgotu aromātu mārketinga stratēģiju:

                15 + 15 =

                5 + 14 =